Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Isnin, 18 Januari 2010

Apa Yang Tak Best?

Ada orang kata novel 'My Honey, Hani' ni tak best. Cuma 2 bintang daripada 5 bintang...huhu... Tapi aku tak terkejut sebab masa dalam proses penilaian pun, pihak pengurusan KD pun cakap, ada yang suka dan ada yang tak suka dengan manuskrip aku ni. Bila aku baca balik pun, adakalanya aku sendiri pun rasa cerita tu tak berapa best. Mungkin daripada segi olahan ayat kut. Aku pun masih belajar.

Kalau dulu, bila orang cakap cerita aku tak best, aku jadi down. Rasa macam aku tak ada bakat langsung dalam bidang penulisan. Perasan je lebih! Tapi bila seorang kawan aku kata bukan semua orang suka karya yang sama. Lumrah ada yang suka dan ada yang tak suka. Apa pun, aku sentiasa cuba memperbaik penulisan aku dari semasa ke semasa.

Kepada yang sudah membeli dan membaca novel sulung aku ni, terima kasih banyak-banyak. Maaf kalau novel aku buat kau orang rasa rugi beli novel aku dan buang masa baca novel aku yang tak best ni.

Tiada ulasan: