Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Jumaat, 9 April 2010

'My Honey, Hani' dalam Berita Harian

Belum pun sempat aku labuhkan punggung kat ofis, pagi-pagi lagi aku dah dapat kiriman SMS daripada kawan aku, Ecah yang bertulis 'Mi masuk paper. Wa... Congrates'. Nasib tak tersembur air yang aku minum. Nak kata terkejut sangat, tak adalah sebab memang KarnaDya dah bagi tahu hari tu tapi yang buat aku terkejut, cepatnya! Baru aje hari Selasa hari tu aku hantar butir-butir peribadi pada penerbit. Tup, tup, tak sampai seminggu, dah keluar berita...hehe...

Dan kebiasaannya, orang-orang yang akan aku kongsikan berita baik ni ialah abah, si dia dan beberapa orang teman rapat. Walaupun dulu abah tak berapa nak sokong minat aku nan satu ni tapi sejak akhir-akhir ni, aku dapat rasakan yang abah dah mula terima minat aku ni malah sedia memberikan galakan dan suntikan semangat. Terima kasih, bah! Mak juga! Bukan aku melebihkan abah daripada mak tapi sebab abah pakai Celcom, mak pakai Digi. Jadi, adalah lebih jimat kalau aku contact abah :)

Terima kasih juga kepada KarnaDya yang giat mempromosikan novel sulung aku ni, Berita Harian, keluarga aku di Kuantan, kawan-kawan di merata tempat dan pembaca setia setiap karya taipan jemari Ilmar Imia. Chewah... macam menang anugerahlah pula...hehe... Okey, kena kerja kuat lagi! Gambatte kudasai!

Tiada ulasan: