Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Jumaat, 8 April 2011

Alhamdulillah

BARU sahaja bersemangat untuk merombak cerita e-novel, "Cinta yang Aku Mahu" dan menyambung cerita "Kugiran SMART", tiba-tiba aku menerima e-mel daripada sebuah syarikat penerbitan berkenaan manuskrip "Belum Ada Jodoh".

Alhamdulillah, akhirnya penantian aku berakhir. Namun begitu, pihak penerbit meminta supaya sebahagian adegan diperbaiki untuk menjadikannya lebih baik dan menambah muka surat supaya jalan ceritanya lebih bervariasi.

Jadi, nampak gayanya terpaksalah aku menangguhkan dahulu penulisan "CYAM" dan "Kugiran SMART" buat sementara waktu...

Oh, ya. Dan kepada sesiapa yang menantikan tiga buah novel hasil karya tiga teman aku ini yakni "Antasia: Satu Permulaan" oleh Nurfa, "The Untold Story" oleh Farah Husain dan "Janji Julia" oleh Maria Kajiwa, ada berita baik untuk kalian. Ketiga-tiga novel ini sudah dapat dibeli di Bookstation.

Tiada ulasan: