Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Rabu, 8 Jun 2011

Aizam Aiman

Sibuk? Hmm... sepanjang aku hidup di muka bumi ini, rasanya belum pernah lagi aku merasai kesibukan yang mana hendak buka Facebook pun tidak sempat. Sekurang-kurangnya, aku masih sempat log in dan mengemas kini apa yang patut. Haha.

Sebab itulah aku masih sempat membaca dua karya Aizam Aiman, salah seorang penulis kegemaran aku walaupun ketika ini aku sedang berperang dengan deadline untuk sebuah manuskrip. Hehe.






Hendak dijadikan cerita, kedua-dua novel Aizam Aiman ini terbit pada jarak masa yang sangat dekat. Maka, tanpa teragak-agak juga aku membeli kedua-duanya sekali apabila terlihat nama Aizam Aiman sampaikan cashier di pesta buku The Mines yang lepas juga pernah bertanya, "Pengikut novel Aizam Aiman ya?" Dan aku cuma tersenyum =)

Aku mula mengikuti novel karya Aizam Aiman selepas membaca novel keduanya iaitu "My Hero". Selepas itu, aku terus setia mengikuti perkembangannya. Dan tanpa aku sangka, rupa-rupanya beliau merupakan orang yang aku kenal. Haha.

Tiada ulasan: