Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Ahad, 17 Julai 2011

Rapuh

Entah mengapa sejak akhir-akhir ini aku seolah-olah kehilangan semangat untuk menulis. Komputer riba rosak mungkin salah satu penyebabnya. Selain itu, mungkin juga atas beberapa sebab lagi. Berita gembira yang tidak berapa menggembirakan, penantian yang melelahkan dan macam-macam lagi.

Biasanya bagi menaikkan semula semangat yang kian rapuh, aku akan pergi ke kedai buku untuk melihat buku-buku baru yang berada di pasaran sekarang sambil mencari idea. Adakalanya aku akan mendapat idea hanya dengan menyelak dan membelek buku-buku tersebut.

Jika cara di atas tidak berkesan, aku akan memborong beberapa buah buku untuk dibaca seperti hari ini. Selepas dua hari aku bersantai bersama keluarga di Putrajaya, aku terus ke kedai buku Kinokuniya, KLCC memandangkan kedai buku yang berada berdekatan dengan rumah sewa aku tidak banyak buku baru.







Inilah buku-buku yang aku beli. Mudah-mudahan semangat aku akan kembali apabila membaca buku-buku ini kerana sudah ada pembaca yang bertanyakan tentang novel baru aku. Hua...

Tiada ulasan: