Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Ahad, 21 Ogos 2011

Budak SMART di MPH, SACC Mall

Sewaktu orang lain dok sibuk beli baju raya, aku pula masih dok sibuk beli novel. Jika aku sedang gila membeli novel, itu tandanya semangat aku sedang jatuh dan aku memerlukan novel bagi meningkatkan kembali semangat menulis.

Semalam aku sempat meninjau novel "Pemuja Rahsia" dan "Budak SMART" di kedai buku MPH, SACC Mall, Shah Alam alang-alang sudah sampai di sana untuk menyelesaikan urusan peribadi.

Kali terakhir aku ke sana, novel "Pemuja Rahsia" ada 10 buah. Namun semalam, cuma ada 5 buah. Novel "Budak SMART" pula ada 6 buah di rak yang lain. Jadi, maknanya novel "Budak SMART" juga sudah berada di kedai-kedai buku.


Tinggal enam buah saja lagi.


Terima kasih kepada pembaca yang membeli kedua-dua novel ini. Harap anda terhibur membacanya. Sebarang komen atau pendapat, layangkan saja di Facebook Ilmar Imia :)

Tiada ulasan: