Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Sabtu, 30 Jun 2012

Buku

Akhir-akhir ini, saya agak sibuk dengan kerja tetap di sebuah pejabat yang berhawa dingin. Keluar rumah pada awal pagi dan balik lewat malam seakan-akan sudah menjadi rutin harian. Maka, jadual penulisan juga agak terganggu dan banyak yang 'lari' daripada deadline! Haish~ 

Apa-apa pun, kelahiran buku-buku ini sedikit sebanyak mengubat kerinduan saya pada penulisan. Terima kasih kepada Ana Muslim dan Aurora Creative yang mengirimkan buku-buku ini. 




Minggu lepas juga saya menerima sebuah 'baby' bukan novel lagi dan sekarang saya menanti sebuah 'baby' bukan novel lagi yang akan lahir.  



Untuk sesiapa yang bertanyakan sambungan novel "Budak SMART", ya, saya sedang usahakan urusan penerbitannya. Sekarang ini saya sedang menunggu cover daripada pereka grafik untuk last touch up

Selain itu, ada dua buah manuskrip lagi yang perlu saya sempurnakan sebelum bulan 12 nanti. Harap-harap saya dapat mencapai sasaran tahun ini. Amin.

Tiada ulasan: