Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Ahad, 10 Mac 2013

Senyum (^____^)

Apabila seorang rakan penulis bertanya, "Tahun ini berapa novel?" Kemudian, dia mula bercerita tentang editor yang menunggu manuskripnya dan bla bla bla.
 
Terus terang saya tak tahu nak jawab apa. Saya tahu saya tak popular macam dia, tak ada editor yang akan tadah tangan meminta-minta manuskrip.
 
Walaupun novel saya jarang-jarang keluar tapi alhamdulillah masih ada yang percayakan hasil kerja saya. Ya, bidang penerbitan ini luas dan bukan hanya tertumpu pada novel.
 
Selain menulis novel, saya juga terikat dengan komitmen menulis yang lain. Jika saya bercerita tentang kerja-kerja saya yang lain, saya khuatir saya akan terikut-ikut dengan sikap meninggi dirinya itu. Jadi, lebih baik saya diam dan senyum saja.  

Tiada ulasan: