Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Ahad, 8 Julai 2018

Eiffel... I'm in Love 2

Baru tiga hari ditayangkan di Malaysia.


Bercinta 12 tahun tapi tak kahwin-kahwin? Kawan-kawan yang sama baya semua dah kahwin. Patutkah Tita terus menunggu Adit sedangkan dalam masa yang sama Adam bersedia menikahi Tita? Tapi kata mama Tita, lelaki yang baik takkan sanggup biarkan isterinya hidup susah selepas berkahwin. Sebab itulah Adit punya alasan untuk menangguhkan perkahwinan mereka. Apakah alasan Adit? 

Sebagai penulis, ada sesetengah benda saya dah boleh jangka. Hee~ Filem ni sebenarnya dah ditayangkan di Indonesia pada 14 Februari lalu. Di Malaysia pula baru mula ditayangkan pada 5 Julai kelmarin. Jadi, alang-alang berkesempatan, saya curi masa sikit untuk tengok cerita ni. Kut-kutlah dapat ilham menulis :) 

Tapi, ingatkan dapatlah rehatkan otak bila otak dah tepu lepas beberapa jam mengadap laptop tapi saya nangislah pula. Mana tak nangis bila teringat kat arwah suami T_____T

Tiada ulasan: