Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Sabtu, 7 Februari 2009

Primata Cantik

5:30 petang aku terus bukak TV untuk tengok Primata Cantik kat TV9. Semalam aku tak tengok sebab aku ke KL. Tapi bila aku bukak TV, kok cerita lain? Apa Primata Cantik sudah habis? Apa jadi pada Lisa yang diculik ibu tirinya? Siapa yang Lisa pilih? Raka ataupun Ncup? Waduh, kenapa aku selalu aja terlepas episod akhir. Dulu pun, dah penat-penat tengok Pangako Sayo beratus-ratus episod tup tup episod akhir aku tak tengok. Hot Shot pun sama. Huhu ... ada sesiapa yang boleh ceritakan kesudahan Primata Cantik kat aku tak?

2 ulasan:

NA. berkata...

Salam ziarah kak Ilmar ^_^
Lisa terselamat tapi ayah dia meninggal dunia sebab ditembak Tante Sinta
Dia sendiri tak tahu nak buat pilihan antara dua tu
akhir sekali, tate Sinta datang balik bersama pistolnya masa diorang tengah bercerita dalam bilik..dia nak tembak mak kandung Lisa..tapi tak berjaya sebab Lisa bertukar jadi monyet dan menyelamatkan mak kandung dia

Ilmar Imia berkata...

owh ... cmtu aja la?

alright, thanks ya cicakgirl (anak cicakman ke ni) :D