Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Rabu, 23 Jun 2010

Apa Yang Sedang Disibukkan?

Dah lama tak update blog novel sebab aku sedang sibuk mengusahakan manuskrip yang terbengkalai. Oh, sebenarnya tak adalah sibuk sangat pun. Sengaja saja buat-buat sibuk...hehe...

Novel terbaru aku iaitu 'Pemuja Rahsia' dalam proses pruf dan dijangka akan terbit pada pertengahan bulan Julai ataupun bulan Ogos nanti.

Sementara menunggu novel tu terbit, aku juga sedang mengusahakan 'AsyrAfia' versi manuskrip. Ya, aku sedang berusaha sebab kadang-kadang Azrizal, Shafik dan Iqbal tak berhenti-henti mengganggu kepala otak aku. Sabarlah, giliran kau orang lepas ni :p

Selain itu, aku juga menjalani rutin harian macam manusia biasa. Makan, minum, pergi kerja, melepak, baca novel dan lain-lain.

Oh, ya! Kepada sesiapa yang tinggal di Shah Alam dan sekitarnya, bolehlah mendapatkan novel 'Budak SMART' di Kompleks PKNS di booth D5-D6 sempena Pesta Buku Selangor pada 25 Jun hingga 5 Julai ini.




Okey, tu saja nak beritahu. Daa...

Tiada ulasan: