Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Rabu, 7 Julai 2010

Perihal Nama Pena

Pesta Buku Selangor 2010 di Kompleks PKNS, Shah Alam dah pun berakhir pada 5 Julai lalu. Terima kasih kepada semua yang sudi membeli novel Budak SMART. Budak SMART ialah novel pertama aku bersama One Nusantara.



Tidak lama sebelum Budak SMART terbit, aku juga baru sahaja menerbitkan novel bersama KarnaDya yakni My Honey, Hani dengan menggunakan nama pena Fathi Ramli.



Jika Budak SMART bertemakan alam persekolahan, My Honey Hani pula lebih kepada alam kolej dan universiti serta jalan ceritanya lebih panjang.

Selepas ini, mungkin aku akan mengekalkan nama Fathi Ramli untuk novel dewasa dan Ilmar Imia untuk novel remaja. Harap orang tak terkeliru. Nama sahaja yang lain tapi orangnya sama :)

Tiada ulasan: