Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Selasa, 21 Disember 2010

Budak SMART vs Pemuja Rahsia

Kepada sesiapa yang berminat hendak mendapatkan novel "Budak SMART" dan "Pemuja Rahsia", kau orang bolehlah berkunjung ke PWTC pada 22-26 Disember ini dan cari gerai yang bernombor B72-75.



Dalam banyak-banyak peraturan sekolah, peraturan mana yang mereka belum langgar? Datang dan balik sekolah sesuka hati, ponteng kelas, tidak menyiapkan kerja rumah, menyakat budak perempuan, buat bising, bergaduh... semuanya mereka sudah lalui. Cuma tinggal tidak bakar sekolah sahaja. Ops! Okey, itu sudah melampau!

Walaupun mereka sering berbuat masalah, tetapi mereka tetap dipanggil Budak SMART? Mengapa?



Krisya Norsabrina terlalu memuja artis kesayangannya yakni band Petir. Dia sering mengikuti perkembangan band itu di Internet terutamanya Facebook dan sering berangan-angan untuk bertemu dengan band pujaannya itu. Dia akan berasa cemburu apabila mendapat tahu ada di kalangan teman-temannya yang sudah menonton konsert Petir ataupun membeli produk Petir terutamanya musuh ketatnya, Farah Hanani.

Krisya Norsabrina dan Farah Hanani saling bersaing dan berlumba-lumba sesama sendiri demi membuktikan siapa antara mereka yang paling layak digelar peminat sejati. Tapi, adakah orang yang dipuja mereka itu menyedari kewujudan mereka? Krisya Norsabrina nekad. Dia tidak mahu menjadi PEMUJA RAHSIA lagi. Justeru, pelbagai usaha dilakukan oleh Krisya Norsabrina untuk bertemu dengan artis kesayangannya itu sehingga sanggup menipu kedua-dua ibu bapanya. Adakah usaha dan penipuannya itu berbaloi?


Selain dua buah novel ini, kau orang juga boleh mendapatkan judul Astana Novella yang lain serta pelbagai lagi novel, buku cerita dan komik di gerai tersebut. Jadi, datang tau!

Tiada ulasan: