Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Isnin, 20 Ogos 2012

Cerita Raya

Rasanya masih belum terlewat untuk saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua pembaca. Tahun ini saya tidak sempat nak buat kad raya sendiri memandangkan kesihatan saya tidak berapa baik empat hari ini.




Ya, jatuh sakit dan berjauhan dengan keluarga pada hari raya bukanlah kombinasi yang bagus. Mujur ayah saya datang untuk ambil saya di KL pada petang raya pertama kerana saya terlepas bas ke Kuantan gara-gara tahap kesihatan yang tidak mengizinkan saya untuk berdiri lama apatah lagi berjalan jauh.

Menurut doktor, saya mungkin terlalu stres atau penat. Jadi, cuti raya ini saya akan berehat di rumah saja. Tapi apabila mengenangkan 'hutang-hutang manuskrip' saya, saya perlu juga bekerja. Huhu~

Tiada ulasan: