Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Rabu, 15 Mei 2013

Cerita Hari Ini

Setelah 5 tahun tidak menjejakkan kaki ke sini, akhirnya hari ini saya kembali lagi ke sini. Bukan untuk sambung belajar tapi cuma jenguk adik nombor 4 yang konvo.
 
 
 
 
Bila dengar lagu 'UiTM di Hatiku' dan 'Wawasan Setia Pelajar' (sekarang 'Wawasan Setia Warga UiTM', rasa rindu pulak zaman belajar dulu. Banyak kenangan pahit manis suka dan duka tercipta di sana. Kenangan bercinta tak ada ya. Hehe~
 
 
Tahniah, Rahim (^____^)
 
 
Selepas menghadiri konvokesyen adik, saya pun mengambil peluang untuk menjenguk ke MPH, SACC Mall, Shah Alam lalu terjumpa ini...
 
 
Aku Nombor Satu di MPH, Shah Alam.
 
 
Jadi, kepada sesiapa yang tidak berkesempatan membeli Aku Nombor Satu kat PWTC yang lalu, anda bolehlah membelinya di kedai-kedai buku yang berhampiran dengan rumah anda ya. Kepada sesiapa yang sudah mendapatkannya, terima kasih banyak-banyak.


Tiada ulasan: