Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Khamis, 27 Jun 2013

Cerita di dalam Tren

Cerpen saya yang bertajuk Cerita di dalam Tren tersiar dalam majalah Mingguan Wanita terbitan Karangkraf untuk keluaran 28 Jun - 4 Julai. Tapi ada sedikit kesilapan pada nama penulisnya.






Rasanya dah lama tak hantar cerpen kepada MW. Kali terakhir bulan 12 tahun lepas. Sementara nak tunggu novel baru keluar, bolehlah tulis-tulis cerpen.

4 ulasan:

Tetamu Istimewa berkata...

Tahniah! Maknanya cerpen ini dihantar pada bulan 12 tahun lepaslah? Lamanya.

Ilmar Imia @ Fathi Ramli berkata...

Eh, bukan! Cerpen ni saya baru je hantar seminggu yang lalu. Maksud saya, kali terakhir saya hantar cerpen ke MW ialah pada bulan 12 tahun lepas. Hee~

Tetamu Istimewa berkata...

Huhu, maksudnya kali terakhir hantar cerpen ke MW bukanlah bulan 12 kan, minggu lepaslah.

Cepat pula kan. Mesti menarik! Tahniah.

Ilmar Imia @ Fathi Ramli berkata...

Yalah, tersilap. Patutnya kali terakhir cerpen tersiar. Hehe~

Terima kasih!