Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Isnin, 22 Julai 2013

Block

Waktu suami saya kata Facebook di ofisnya sudah kena block, saya kata kepada dia, "Cubalah hidup tanpa Facebook."

Tiba-tiba hari ini saya dapat berita yang ofis saya juga mahu block Facebook. Okey, fine! Facebook saja, kan?

Sudah pasti tidak!

Katanya, Twitter dan termasuklah Skype yang kami gunakan untuk berinteraksi antara satu sama lain sekarang ini akan turut di block.

Waktu di bangunan lama, Facebook memang di block tapi pada waktu ofis saja. Jadi, kami masih boleh guna Facebook pada waktu rehat. Tapi sekarang, macam mahu block terus saja.

Okey, fine!

Block sajalah Internet di ofis ini.

Mujur saya masih ada blog ini.

Sebenarnya saya tidak kisah pun kalau ofis mahu block Facebook tapi nak buat apa waktu rehat dalam bulan puasa macam ni kalau tak ada Facebook?

Tiada ulasan: