Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Selasa, 22 Oktober 2013

Satu Tahun Dua Bulan

Entah mengapa telefon bimbit saya yang selalunya senyap sunyi kerap pula berbunyi hari ini. Satu tabiat saya, apabila melihat nombor yang tidak dikenali, saya tidak akan menjawab panggilan tersebut. Tetapi tak tahu kenapa hati saya terdetik untuk menjawab panggilan yang satu ini.
 
Dan ternyata panggilan itu membawa 1001 macam perasaan kepada saya. Selama setahun lebih saya menantikan panggilan ini, akhirnya hari ini doa saya termakbul. Ya, panggilan yang membawa perkhabaran tentang manuskrip cinta kedua saya selepas My Honey, Hani.
 
InsyaAllah, jika tiada apa-apa aral melintang, dapatlah kita memegang 'baby' saya ini. Apa-apa pun, doakanlah agar semuanya berjalan dengan lancar ya.  

Tiada ulasan: