Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Jumaat, 18 April 2014

PBAKL '14

Jadual sesi autograf penulis KaryaSeni dan Penulisan2u sudah pun dikeluarkan. Seperti yang pernah saya beritahu, saya akan berada di booth KS & Pen2u pada tanggal 1 Mei 2014 bersamaan dengan hari Khamis pukul 10:00 pagi hingga 1:00 petang.
 

 
 
Saya sudah menyiapkan beberapa hadiah untuk diberikan kepada pembaca yang datang menemui saya di sana.  Antaranya ialah tiga teddy bear ini.
 
 
 
 
Ada yang bertanya, "Tiga aje ke?"
 
Untuk teddy bear ini, sememangnya saya cuma sediakan tiga untuk tiga pembaca bertuah. Tapi yang lain-lain tu jangan risau sebab anda tetap dapat teddy bear. Cuma saiznya adalah lebih kecil daripada teddy bear di atas.

Tiada ulasan: