Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Rabu, 2 April 2014

Terharu

Alhamdulillah, ulang tahun kali ini boleh dikatakan ulang tahun yang paling meriah sepanjang hidup saya. Meriah sebab tiga hari berturut-turut dapat ucapan, malah ada yang masih sempat memberikan hadiah walaupun hari ulang tahun saya sudah beberapa hari berlalu.

Serius, saya tidak sangka yang kawan-kawan ofis saya akan mengadakan surprise untuk saya. Saya langsung tidak mengharapkan apa-apa. Tidak cukup dengan hadiah bunga dan teddy bear, mereka 'hadiahkan' surprise party pula untuk saya. Malah, turut dimeriahkan dengan kehadiran kawan-kawan saya dari jabatan lain.

Pagi ini pula saya menerima satu hadiah lagi daripada kawan ofis. Terima kasih banyak-banyak atas ingatan kalian. Bak kata Duta So7, "Tiada ungkapan yang pantas buat kalian. Kalian semua bagai pagi yang menakjubkan buat kita."

Oh, ya! Kelmarin saya mendapat panggilan telefon daripada pihak KaryaSeni. Mereka menjemput saya untuk sesi tandatangan di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur pada 1 Mei ini. Kelam-kabut juga mencari cenderahati untuk diberikan kepada pembaca nanti. Huhu~

Tiada ulasan: