Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Isnin, 9 Mei 2016

Cerita PBAKL di MAEPS, Serdang

Buat pertama kalinya, Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur yang berlangsung sejak 29 April lalu diadakan di MAEPS, Serdang. Tempatnya sangatlah besar tetapi perlu berjalan jauh dari tempat letak kereta. Selain itu, booth-booth juga terletak di dalam empat dewan yang berlainan. A, B, C dan D. Ke ada dewan E, F etc? Tak pasti pula saya. He he.

Seperti yang diuar-uarkan, saya berada di booth KaryaSeni dan Penulisan2u pada 2 Mei 2016 yakni pada hari Isnin bermula jam 12:00 tengah hari hingga 2:00 petang. Sempatlah juga bertemu dengan penulis-penulis yang bertugas dari pukul 10:00 pagi hingga 12:00 tengah hari iaitu Illa Shanahila (Dalam Hati Ada Dia? dan Pencuri Cinta Kelas Satu), Tini Hardanisyah (Awak Ilham Saya), Ania Malna (Beijing, Aku Cinta Dia! dan Cintaku Tertinggal di Korea) dan Shaista Haziq (Sungguh, Saya Cintakan Awak).




Slot tengah hari pula saya bersama penulis ZER. Hah, istimewa buat pembaca yang membeli novel Cinta Gantung dan Bukan Tak Suka, dapat mug percuma yang saya tempah khas untuk pesta buku kali ini. 




Antara mereka yang bertuah itu ialah
1. Siti Iesnorhana
2. Azlin
3. Nurul Adilah
4. Nurathirah
5. Ainatul Nabihah
6. Nur Syakilla Putri
7. Nurfatihah
8. Umi Hanag
9. Siti Nur Aisyah
10. Kasmawati
11. Intan
12. Siti Norsyafiqah & Laila
13. Iela Fazila
14. Ain Nadhirah

Terima kasih atas sokongan anda. Juga buat pihak KaryaSeni dan Penulisan2u yang sudi menjemput saya untuk memeriahkan pesta buku kali ini. Sempat juga seorang staf berpesan kepada saya, "Harap bila next session, ada novel ketiga ya." 

Gulp! 

Insya-Allah, sedang diusahakan. Huhu.

Sebelum balik, saya sempat singgah booth Ana Muslim untuk jenguk tiga 'anak' saya di sana. Rupa-rupanya Aina Masuk Asrama dah masuk cetakan ketiga manakala Aku Nombor Satu cetakan kedua. Hanya Mama Sayang Wawa yang masih belum diulang cetak. Haha.

Tiada ulasan: