Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Selasa, 21 Julai 2009

Give Up!

Geram betul aku dengan syarikat penerbitan yang satu ni. Dah dua kali aku datang pejabat dia orang tapi masih tak ada jalan penyelesaian. Kalau tak nak terbit, cakap sajalah! Tak payah nak berdalih-dalih itu ini. Aku tahulah aku ni baru nak masuk industri ni dan belum ada pengalaman tapi aku pun ada sedikit ilmu tentang benda ni.

Mungkin salah aku sendiri yang terburu-buru buat keputusan tapi benda dah jadi. Tak guna dikesalkan. Memang aku nak karya aku diterbitkan tapi bukan sekadar terbit lepas tu lenyap. Aku tahu syarikat tu nak bagi aku peluang tapi bukan sekadar peluang yang aku inginkan. Aku nak lebih daripada 'peluang' itu. Aku ada matlamat dalam industri ni.

Orang kata, sekali buat silap, jangan ulang kesilapan yang sama. Maka, benda ni jadi pengajaran pada aku. Nasib baik sekarang aku dah kenal ramai orang dan ada tempat untuk bertanya. Aku harap benda ni selesai dengan cara baik...

2 ulasan:

MaY_LiN berkata...

alahai..
da byk celoteh adik akak ni..
nk ckp camana yea..
akak xd situasi tu..
akak harap..
semuanya ok dan dapat puas hati semua pihak..
gud luck sis..

Ilmar Imia berkata...

TQ, sis!