Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Ahad, 6 Mac 2011

Sudah Lama Tidak Menulis Cerpen

Biasanya aku akan borong novel apabila ke kedai buku tetapi semalam entah mengapa tangan aku gatal mencapai beberapa naskhah majalah untuk diborong.





Melihatkan kejayaan teman-teman dalam menempatkan karya mereka dalam majalah sedikit sebanyak membuatkan pintu hati aku terbuka untuk menghantar karya ke majalah pula. Tapi aku sudah lama tidak menulis cerpen. Hehe.

Sejurus selesai membaca majalah-majalah tersebut, aku terus mengadap komputer riba dan membaca semula cerpen-cerpen yang pernah aku hasilkan sebelum ini. Terdetik juga di hati, apa kata aku cuba?

5 ulasan:

Ridha Reewani / Rizai Reeani berkata...

Cuba jangan tak cuba. Saya dah baca cerpen-cerpen Aimi sebelum ni, ternyata menarik. :)

Farahusain berkata...

yup. betul tu aimi. cubalah... (motivasi untuk diri sendiri jua..heheh)

Ilmar Imia berkata...

Hehe. Terima kasih atas sokongan kalian! :)

Izanor berkata...

Memang dah lama tak beli majalah. Kadang2 beli bila tiba-tiba kena tunggu orang dan tak ada bahan bacaan di tangan.

Entahlah, mungkin sebab banyak info dan sumber dari internet buat minat membaca majalah seperti zaman dulu-dulu menghilang. Oh, saya tak pernah baca cerpen Ilmar. Pernah terbit di mana sebelum ini?

Cubalah, sudah lama tak buat tapi tentu masih berbakat:)

Ilmar Imia berkata...

Di blog sajalah. Hahaha!