Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Jumaat, 3 Februari 2012

2012 Tahun Kebangkitan


Permulaan tahun baru yang sangat sibuk. Bulan Januari saja jadual sudah penuh dengan kerja-kerja penulisan. Harap-harapnya tahun ini akan lebih baik daripada tahun lepas. Eh, tentulah sebab tahun lepas aku langsung tak ada novel baharu. Jadi, tahun ini kena kerja lebih keras lagi. Berusaha!

Sekarang sudah masuk bulan dua dan alhamdulillah dua buah manuskrip sudah ‘dilepaskan’ ke tangan penerbit. Memandangkan tahun lepas aku tak ada novel baharu, jadi tahun ini aku akan cuba menghasilkan seberapa banyak manuskrip yang boleh. Kemungkinan tahun ini aku akan fokus kepada cerita kanak-kanak dan remaja saja. Ya, kau orang tak silap baca. Cerita kanak-kanak. Hehe~ Nantikan saja!

Bagi kau orang yang gemarkan cerita cinta pula, aku tak dapat berjanji tapi aku akan usahakan sesuatu. Doakan aku. Terima kasih atas sokongan kau orang.

Tiada ulasan: