Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Khamis, 16 Februari 2012

Aku, Kau & Komik

Adoi, ingatkan bulan Februari ni boleh relaks sikit tapi nampak gayanya memang tak boleh relaks lama sangat. Sebab banyak benda yang nak kena selesaikan. Biasalah, kerja memang tak pernah habis. 8.30 pagi sampai 5.30 petang di ofis. Balik rumah, sambung buat kerja sampai mengantuk.

Okey, jangan percaya. Gila ke nak buat kerja tak henti-henti? Mestilah ada rehat juga. Salah satunya, aku sempat curi-curi baca komik ni bila dah penat mengadap skrin laptop.




Ada 10 cerita daripada 10 pelukis dan memandangkan komik ni komik antologi, jadi bolehlah aku baca sikit-sikit. Maksudnya, habis satu cerita, aku sambung buat kerja balik. Macam tulah kiranya.

Apa dia? Oh, komik ni memang tak ada kat kedai lagi tapi aku dapat awal sebab aku special. Ahaks. Jangan lupa dapatkan ya.

Tiada ulasan: