Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Rabu, 29 Februari 2012

Harga Promosi di Bookstation

Jikalau berkesempatan, aku pasti akan menjenguk jualan novel-novel aku di kedai buku bagi melihat sambutan pembaca. Antara yang aku sempat jenguk adalah MPH SACC Mall (Shah Alam), MPH Alamanda (Putrajaya), MPH Midvalley (Kuala Lumpur) dan juga Kinokuniya (KLCC).

Alhamdulillah, rata-ratanya mencatatkan jualan yang memberangsangkan dan ada juga yang sudah kehabisan stok.

Dan untuk pengetahuan kau orang, Bookstation sekarang sedang mengadakan jualan promosi dengan tawaran harga istimewa. Novel "Pemuja Rahsia" dan "Budak SMART" yang berharga RM19.90 kini boleh dibeli dengan harga RM14.93 saja. Begitu juga dengan novel-novel ON yang lain. Jadi, silalah jenguk ke sana ya.


Tiada ulasan: