Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Rabu, 11 Jun 2014

MPH Cawangan NU Sentral Bakal DIbuka!

Salam, pembaca semua.

Korang tahu tak ada mall baru yang telah dibuka bersebelahan dengan KL Sentral? Agak besar juga. Khabarnya akan ada pawagam juga. Dan yang paling best sekali, kedai buku MPH juga akan dibuka di sana! Hmm, lepas ni hari-harilah lepak sana lepas waktu kerja. Hee~
 
Tapi hari tu MPH ada buat macam bookfair di ruang legar NU Sentral ni. Saya pun sempat juga jenguk-jenguk buku-buku di sana. Ingatkan nak beli stok novel Cinta Gantung tapi sayangnya cuma ada dua naskhah aje. Bila tanya staf MPH di situ, katanya itu aje stok yang ada. Huhu~
 

Ada satu naskhah aje lagi tapi itu pun dah dibuka plastiknya.
 
 
Ini pula di MPH cawangan Jusco, Bukit Raja, Klang.
 
Patutlah cari kat rak tak jumpa, rupa-rupanya dah diletakkan berdekatan dengan pintu masuk. Alhamdulillah, stok makin berkurangan. Maknanya, adalah orang yang beli. Hehe~
 
 
Menara CG di MPH cawangan SACC Mall, Shah Alam.
 
 
Waktu pergi MPH kat SACC Mall bulan lepas, terkejut berbaur tergamam bila tengok menara CG ni dari luar kedai. Macam tak percaya aje. Bukan calang-calang novel yang boleh dipamerkan macam ni. Harap-harap lakulah. Hehe~
 
Tapi bila saya datang balik minggu lepas, menara CG ni dah tak ada. Sedih~ Bila masuk dalam, oh, rupa-rupanya dah tinggal sikit. Mungkin dah tak cukup nak buat menara. (nak sedapkan hati sendiri) Hee~
 
Kepada yang sudah mendapatkan novel sulung saya bersama Penulisan2u ini, terima kasih banyak-banyak. Jangan lupa hantar komen kepada saya ya. Tak apa, komenlah apa-apa aje. Saya terima semua komen baik atau buruk.

Tiada ulasan: