Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Sabtu, 27 Mei 2017

Clearance Stock

Assalamualaikum.

Ada tak yang nak beli novel-novel ini dengan saya?



Budak SMART (RM 10)
Novel ini merupakan novel pertama saya. Pada mulanya, saya cuma siarkan dalam blog Penulisan2u. Kemudian, ada penerbit yang berminat nak terbitkan tetapi ada masalah dalaman. Jadi, akhirnya novel ini diterbitkan oleh One Nusantara Sdn. Bhd. Masa itu, cover buku ini tidak begitu menonjol. Lepas habis cetakan pertama, barulah covernya ditukar. 

Kugiran SMART (RM 15)
Antara keempat-empat novel ini, hanya novel Kugiran SMART yang tidak dijual di mana-mana kedai buku sebab novel ini saya cetak sendiri. Kepada yang bertanya tentang sambungan Budak SMART, inilah bukunya. Jadi, mungkin lepas habis cetakan ini, buku ini tidak akan dicetak lagi. 

Cinta Gantung (RM 10)
Novel pertama saya dengan penerbit Penulisan2u. Mulanya, saya hantar manuskrip ini kepada penerbit lain tetapi ditolak kerana tidak menepati genre katanya. Kemudian, seorang rakan penulis yang juga merangkap guru penulisan saya mengesyorkan supaya saya hantar kepada Penulisan2u. Dua tahun menunggu, akhirnya novel ini terbit juga pada Januari 2014. 

Bukan Tak Suka (RM 20)
Macam-macam dugaan masa nak siapkan manuskrip ini. Tengah-tengah perjalanan, saya disahkan mengandung anak sulung. Maka, kerja-kerja penulisan jadi tergendala sebab budak dalam perut tak suka mengadap laptop. Asal buka laptop aje mengantuk. He he. Jadi, peluang waktu bercuti dua bulan dalam tempoh berpantang, saya manfaatkan untuk siapkan manuskrip ini kerana sudah berjanji dengan penerbit. Alhamdulillah, dapat juga diterbitkan pada Oktober 2015. 

Berminat nak order? 

Boleh e-mel ilmia85@gmail.com atau PM di Facebook Ilmar Imia. 

Harga pos RM 7 untuk setiap novel. 

Tiada ulasan: