Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Jumaat, 6 Februari 2009

Hari Yang Melelahkan

Aku lapar, mengantuk, letih, penat, capek, lelah semua ada. Kejap di Pahang, kejap di KL. Tak larat nak mengarang. AsyrAfia 15 dan Rantai Rasa Cinta 8 sudah hampir siap. Pemuja Rahsia 10 dan Cinta Yang Aku Mahu 31 masih kabur-kabur walaupun idea sambungan sudah ada. Besok aku sambung aktiviti mengarang ya. Mahu istirahat dulu. Kalau free, layanlah cerita dalam Khayalan Ilmar Imia dulu, antara skrip aku yang tak sempat nak divisualkan. Memandangkan aku tak nak hasil kerja aku terkubur begitu saja, maka aku posting di sini untuk tatapan umum. Sila komen ya. :D

*masih di KL menanti detik 8 malam untuk berangkat pulang

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tp akak xpahe la cite kat situ..
huhu

Ilmar Imia berkata...

tak paham? ayo ... kne divisualkan jugak alamatnya ... huhu

Tanpa Nama berkata...

hihi..
xreti la nk imagine2 ni..
thats y la i xreti soklan
kebarangkalian mase spm dl..
hehe..
('_')