Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Selasa, 7 April 2009

Aku TerkeZZZut ...!!

Tengah aku dok melilau baca blog orang, tetiba aku terjumpa gadget menarik iaitu NeoCounter yang mana kita boleh tahu berapa orang yang baca blog kita. Aku pun sajalah explore untuk tahu berapa ramai yang baca blog novel aku ni sebab aku tengok tak ada orang komen pun kat cerita aku ni. Tak ada orang baca kut ataupun cerita aku tak best.

Kalau tak ada orang baca, memang aku nak delete aja blog novel aku ni. Baik aku simpan untuk baca sendiri aja tapi aku betul-betul terkejut bila tengok jumlah pembaca setiap hari. WoW! Betul ke blog aku ni? Ke salah blog? Oh, rupa-rupanya kau orang baca senyap-senyap ya! Haish!

Aku tak kisah kalau orang tak komen tapi sekurang-kurangnya tick la samada cerita aku tu kelakar ke, menarik ke, sedih ke ataupun cool so aku boleh tahu tahap penulisan aku. Apapun, terima kasih sebab sudi baca karya aku yang tak seberapa ni. Arigato gozaimasu!

Tiada ulasan: