Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Khamis, 16 Julai 2009

Penulis Tertunda

Mereka berhasil membakarku tuk segera membuktikannya
Dengan alasan hari-hari ku yang tak begitu menceriakan

Aku memang penulis yang tertunda, kata orang hidupku bosan
Sebosan bagai burung yang terkurung di dalam sangkaran

Hidupku bertahan ker'na tekadku mewujudkan mimpi yang tertunda...

Aku penulis tertunda... berbekal laptop ku jalani hidup
Aku penulis tertunda... tak ada waktu untuk memikirkan mereka yang mencampakkan ku

Lihat nanti jika ku menguasai chart buku di MPH...
Akan ku tunjuki mobil yang cantik dan kau akan menyedari

Hidupku bertahan ker'na tekadku mewujudkan mimpi yang tertunda...


*diubah daripada lagu Rockstar Tertunda (Jagostu)

Tiada ulasan: