Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Isnin, 19 Oktober 2009

Bengkel AVA 1

Bila disuruh komen tentang cerpen penulis lain, aku tak tahu nak komen apa. Yang aku tahu cuma dua benda, best ataupun tak best. Itu saja. Yang pasti, aku rasa kerdil dan tak tercapai dek akal bila baca cerpen-cerpen ahli AVA yang menyertai bengkel penulisan cerpen bersama Nisah Haron di Pusat Belia Antarabangsa semalam. Hebat! Aku rasa malu pula sebab cerita aku simple saja.


Tapi bila tiba bab sesi soal jawab, akulah orang yang paling banyak bertanya sampai aku terfikir, aku sorang saja ke yang tak tahu pasal benda ni? Huhu... Tapi aku terlupa satu soalan penting yang aku patut tanya pada Puan Nisah ataupun editor Tintarona, Encik Rozlan. Budak umur bawah 18 tahun boleh sain perjanjian sendiri tak?

Tiada ulasan: