Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Jumaat, 8 Januari 2010

1 Novel, 1 Blog

Memandangkan karya yang terbit kat blog dikatakan dah tak eksklusif lagi kalau diterbitkan dalam versi cetak, makanya aku menutup blog novel itu dan akan berusaha menerbitkan cerita-cerita aku dalam versi cetakan walaupun terpaksa mengambil masa bertahun-tahun. Insya-Allah...

Alhamdulillah, My Honey, Hani (tajuk asal Cinta Kan Membawamu Padaku) akhirnya diterbitkan dalam versi cetakan selepas lapan tahun aku menulis cerita itu. Sekarang, aku sedang menyempurnakan beberapa manuskrip lagi untuk diterbitkan.

Selepas Budak SMART siap, aku akan teruskan dengan Pemuja Rahsia yang juga pernah dipaparkan di blog Taipan Jemari Ilmar Imia. Dan selepas itu, aku akan teruskan dengan cerita baru jika diluluskan oleh editor dan mungkin sambungan kisah Budak SMART sebab majoriti pembaca nak tahu kesudahannya.

Aku akan wujudkan blog baru bagi mempromosikan setiap novel aku yang terbit. Dalam blog tu, aku akan bercerita mengenai pembikinan novel tu dan sedikit sedutan bab. Jadi, pembaca boleh baca dulu kat blog tu sebelum beli. Untuk permulaan, aku dah pun buka blog My Honey, Hani.

Tiada ulasan: