Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Khamis, 29 September 2011

Terus dibuli atau bangkit berdiri?

Memandangkan aku tiada novel baru, mari aku perkenalkan novel baru daripada seorang teman iaitu...




“Maaf, saya tak suka akan pergaduhan. Saya mahu balik,” ujar Adir.
“Kamu adalah yang terpilih! Kamu perlu tolong saya!”
“Saya tak mahu!”
“Kalau tidak, kamu tak boleh balik!” bentak Floria



Novel ini ialah novel kanak-kanak pertama karya Rizai Reeani. Jadi, susunan babnya agak pendek. Sekejap saja, sudah habis baca. Namun begitu, jalan ceritanya tetap mengandungi pengajaran dan nilai-nilai murni.

Kepada sesiapa yang suka baca novel fantasi, bolehlah cuba baca novel ini. Novel ini sudah pun berada di kedai-kedai buku seluruh Malaysia.

1 ulasan:

Ridha Reewani / Rizai Reeani berkata...

Berbanyak terima kasih Cik Ilmar Imia sudi membaca novel ini. (^_^)