Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Ahad, 10 Februari 2013

Tahun Baru Cina Saya

Setelah tiga tahun, tahun ini merupakan tahun pertama saya tak merasa dapat angpau, tak merasa makan besar, tak merasa cuti seminggu dan tak merasa balik kampung pada Tahun Baru Cina sebab saya dah tak bekerja di syarikat orang Cina lagi. Tapi kata along saya, saya ada 'cik abang'! Hee~
 
Dan memandangkan saya sudah ada 'cik abang', maka kami berdua pun menghabiskan masa dengan menonton dua buah filem pada hari ini di Bukit Raja, Klang sebab malas nak pergi KL.
 
 
Waktu tontonan: 11.00 pagi - 12.44 tengah hari
 
 
Waktu tontonan: 2.20 - 4.17 petang
 
 
Walaupun saya tak dapat angpau tapi alhamdulillah rezeki saya semakin bertambah sejak akhir-akhir ini. Benarlah seperti yang dikata, semakin banyak yang kita beri kepada orang lain, semakin banyak pula yang Allah SWT berikan kepada kita. Justeru, usahlah kita takut untuk memberi.

Tiada ulasan: