Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Jumaat, 26 April 2013

Pesanan KLIBF 2013

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013 sudah pun bermula hari ini. Namun sayangnya, tahun ini saya tidak dapat turut serta untuk berkongsi kemeriahan tersebut memandangkan esok saya akan berangkat ke Bandung, Indonesia dan akan berada di sana hingga hari selasa nanti manakala hujung minggu seterusnya pula saya akan pulang ke kampung untuk mengundi.
 
Apa-apa pun, kepada anda yang ingin mendapatkan novel kanak-kanak "Aina Masuk Asrama", "Mama Sayang Wawa" dan "Aku Nombor Satu", anda bolehlah mendapatkan ketiga-tiga buku ini di booth Ana Muslim yang terletak di Dewan Mawar (M13-M21 & M32).
 
 
 
Bagi anda yang ingin mendapatkan novel remaja "Budak SMART" dan "Pemuja Rahsia" pula, anda bolehlah mendapatkan novel-novel ini di booth Gemilang Publishing yang terletak di Legar Putra (L060 & L061).
 
 
 
InsyaAllah, saya akan cuba meluangkan masa ke sana pada 1 Mei nanti (^____^)

Tiada ulasan: