Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Jumaat, 24 Mei 2013

Pesta Buku Selangor 2013

 
 
 
Hari ini saya sempat meluangkan masa berkunjung ke SACC sempena Pesta Buku Selangor yang berlangsung bermula pada hari ini hingga 3 Jun nanti. Seperti biasa, saya akan 'menjenguk' anak-anak saya di booth bagi mengetahui sambutan pembaca. 
 
Tapi saya tidak nampak novel Aina Masuk Asrama di booth Ana Muslim. Yang ada cuma Mama Sayang Wawa dan Aku Nombor Satu. Selepas berjalan-jalan di sekitar dewan, akhirnya saya cuma membeli sebuah novel saja sebab novel-novel yang dibeli waktu PBAKL yang lepas pun ada yang tak habis baca lagi. Huhu~
 
Selepas mengunjungi SACC, saya dan suami singgah di SACC Mall pula sebab saya nak beli baju. Entah kenapa saya gila beli baju sekarang ni. Anggap saja hadiah selepas penat bekerja siang dan malam. Hehe~.
 

Tiada ulasan: