Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Ahad, 23 Februari 2014

Berat Badan

Ramai yang kata badan saya sudah berisi. Malah, ada yang bertanya sama ada 'isi' saya tu ada sesuatu. Hmm... alangkah bagusnya kalau betul. Tapi hakikatnya, isi saya ini memang saya sendiri. Tiada sesuatu pun.
 
Dulu suami kata nak saya tambah berat badan tapi saya kata mungkin lepas bersalin baru badan akan naik. Tapi nampak gayanya, baru setahun lebih berkahwin, badan sudah naik. Pasti sebab hari-hari balik lewat dan makan lewat memandangkan jarak yang jauh antara rumah dengan ofis.
 
Adakah saya perlu skip makan malam demi mengembalikan berat badan dulu?
 
Mungkin tidak.
 
Mana tahan kalau tak makan malam. Nanti tak boleh tidur lena. Hehe~
 
Tapi banyak baju yang dah tak muat.
 
Apa susah? Beli aje baju baru! Hehe~
 
 
Makanan untuk sarapan, roti sardin gulung.
 

Tiada ulasan: