Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Ahad, 6 April 2014

Teddy Bear CG

Setelah sekian lama sibuk dengan kerja, akhirnya bulan 4 ini dapatlah relaks sikit. Kalau tak, hari minggu pun sibuk dengan kerja sampai tak sempat nak belek manuskrip. Sementara tak ada kerja yang masuk ni, bolehlah fokus pada manuskrip Dia... Jejaka Pendiam (tajuk sementara) yang sekarang sudah melepasi 100 halaman. Yeay!

Semalam saya sempat menjenguk kedai buku Books etc di Tesco, Shah Alam untuk melihat jualan novel-novel saya. Alhamdulillah, novel Cinta Gantung cuma tinggal 4 naskhah saja lagi. Terima kasih kepada pembaca yang sudah memiliki novel ini.



CG di Books etc, Tesco, Shah Alam


Memandangkan Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur sudah semakin hampir, saya pun sempat mencari cenderahati untuk pembaca yang datang menemui saya di booth KaryaSeni/Penulisan2u nanti. Saya dijadualkan bertugas pada 1 Mei. Setelah melakukan sedikit kajian di Internet, akhirnya saya sudah dapat apa yang ingin saya hadiahkan buat pembaca. Taadaa...



Pinky dapat kawan


Oh, bukan teddy bear ini ya! Teddy bear ini tidak boleh sebab orang yang hadiahkan kepada saya. Hehe~ Tapi tetap teddy bear. Macam mana rupanya? Nanti jika sudah siap, saya postkan di sini ya. Tunggu...

Tiada ulasan: