Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Ahad, 29 Mac 2015

30

Alhamdulillah, hari ini genaplah usia saya 30 tahun. Terasa tua pula. Ahak~ Sepatutnya kehidupan waktu usia begini sudah boleh dianggap stabil tapi walau apa-apa pun, saya bersyukur masih punya ibu bapa, adik-beradik, suami dan anak yang bakal lahir (setelah hampir dua tahun berkahwin) serta kerjaya tetap.

Sejujurnya, saya bukanlah orang yang gemar menyambut hari lahir sendiri. Ada orang ingat dan kirim ucapan pun sudah memadai bagi saya. Tapi memandangkan suami beria-ia nak belanja, maka saya pun cadangkan kami pergi tengok wayang. Tapi dalam keadaan berbadan dua ni, mestilah tak boleh tengok cerita seram-seram T____T

Jadi, kami tengok cerita kartun ajelah. Walaupun cerita kartun tapi tetap ada mesej yang ingin disampaikan. Entah kenapa mengalir juga air mata bila tengok cerita ni. Anak dalam perut pula asyik tendang-tendang sepanjang cerita. Sama ada dia suka atau bunyi yang kuat tu mengganggu dia. Hee~




Tiada ulasan: