Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Khamis, 11 April 2019

Cerita PBAKL 2019

Alhamdulillah, tahun ini impian saya untuk menghadiri pesta buku bersama-sama Poyo Junior telah tercapai! Tapi, biasalah Altamis masih kecik lagi. Jadi, dia tak adalah excited macam mamanya. Hu hu... Altamis excited dan happy sebab dapat jumpa mama aje. Hee~

Tahun ini tak dapat jumpa kawan-kawan sangat sebab kita bawa budak kecik itu, kan. Mana yang jumpa pun sempat hai hai bye bye aje. Memang tak berani nak janji untuk berjumpa macam tahun-tahun sebelum ini. Lagipun, malulah tak ada buku baharu. Haha.

Di booth KaryaSeni dan Penulisan2u

Tapi, sempat juga luangkan waktu dua hari terakhir untuk berjumpa kawan-kawan dan memborong beberapa buah novel baharu untuk dijadikan rujukan. 

Pokai sudah! T__________T

Teringat tahun lepas, ada seorang kawan saya yang mencadangkan supaya saya baca novel Prolog Media. Saya diamkan saja padahal sebenarnya masa tu saya dah baca hampir kesemua judul novel terbitan Prolog. Hu hu. Saya suka baca novel-novel Prolog sebab saya tahu saya tak mampu nak tulis kisah-kisah macam ni. Jadi, mampu baca sajalah.

Okey, PBAKL 2020 nanti pastikan ada novel baharu ya!

Tiada ulasan: