Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Jumaat, 2 Januari 2009

Budak S.M.A.R.T. Mahu Jadi Rockstar

Disebabkan ramai yang tak puas hati dengan kesudahan novel Budak S.M.A.R.T. (ramai ker?), majoritinyalah so aku decide untuk sambung siri ni tapi dalam siri yang lain yang aku beri judul Budak S.M.A.R.T. Mahu Jadi Rockstar.

Dalam Budak S.M.A.R.T. Mahu Jadi Rockstar ni nanti, aku akan ceritakan macam mana suka duka Riz dan kawan-kawannya untuk merealisasikan impian mereka bagi menubuhkan sebuah band muzik dan dikenali ramai. Berjaya ke tak dia orang ni buat band eh?

Para pembaca diharap dapat bersabar sebab aku sedang mengumpulkan materialnya di samping sibuk menguruskan hal ehwal rumahtangga...huahuahua... Sekarang ni pun aku baru dapat tajuk and sinopsis jalan cerita secara kasar.

Actually, aku pun tak sangka ramai yang baca cerita ni sebab bila aku hantar cerita ni kat penulisan2u, tak ramai orang yang komen pasal cerita ni so aku pun tak tahu apa pandangan orang tentang cerita ni. Best ke tak, ada ke orang baca cerita ni and so on.

Tapi sekarang aku tahu ada orang yang baca cerita aku ni. So untuk tidak menghampakan kau orang yang setia menantikan setiap bab cerita ni, aku akan cuba menyambung kesudahan cerita ni. So kalau nak tahu kesudahan cinta tiga segi antara Riz, Tya and Laily, just nantikan aja sambungannya ok?

Tiada ulasan: