Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Selasa, 3 November 2009

Kasi Tukar!

Publisher call lagi. Aku rasa publisher ni lagi okey daripada yang dulu sebab diorang rajin call aku bila ada apa-apa. Tak macam yang dulu. Bila dapat manuskrip, terus senyap. Kenapa diorang call?

Kena tukar nama pena sebab takut pembaca keliru dengan penulis yang seorang lagi. Mulalah aku tak tahu nak guna nama apa lagi. Kalau nak diikutkan, aku boleh je guna nama watak dalam novel aku... Aina Nabila, Karina Norsaerah, Farisha Irwayu tapi aku rasa nama tu macam tak sesuai untuk aku...huhu...

Then, tajuk cerita pun mungkin kena tukar. Waa...aku sangat lemah dalam bab-bab bagi tajuk ni! Semua tajuk novel aku, aku hentam je asalkan ada tajuk...hehe...

Tiada ulasan: