Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Khamis, 12 November 2009

Sambungan?

Dah berkurun blog Taipan Jemari aku tak berupdate. Ingatkan tak ada sesiapa pun yang kisah. Tup tup ada pembaca tegur mintak sambungan...huhu...ingatkan dah tak ada orang yang nak baca. Dah ada yang tegur ni, kenalah buat sesuatu. Jangan malas-malas lagi...hehe...

Sebenarnya aku kecewa dengan sesetengah penerbit yang macam acuh tak acuh saja untuk menerbitkan manukrip aku. Aku tahu penghasilan sebuah novel itu memakan masa yang lama tapi yang aku nak tahu cuma adakah karya aku diterima? Itu saja.

Daripada tiga manuskrip yang aku hantar, cuma satu saja yang bagi kepastian. Yang satu lagi tu aku dah malas nak ambil tahu. Anggap saja aku tak pernah berurusan dengan syarikat itu tapi manuskrip yang aku mintak pulangkan balik masih tak dipulangkan.

Yang satu lagi aku ambil keputusan untuk memberi mereka tempoh lagi setelah berbincang dengan editornya. Bukankah orang kata hero biasanya muncul di saat-saat akhir? Jadi, aku berfikir positif saja. Biarlah lambat asalkan berkualiti.

Tiada ulasan: