Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Isnin, 8 Mac 2010

2 Nama, 1 Wajah

Tak tahu sama ada kebetulan ataupun aku yang bernasib baik, kedua-dua booth yang menerbitkan novel aku berada berdekatan untuk Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur, 19-28 Mac kat PWTC. Jadi, senanglah aku nak berlari-lari. Eh, buat apa nak lari? Kata dekat. Jalan ajelah...hehe...


Bagi yang ingin membeli novel 'Budak SMART', anda boleh berbuat demikian di booth C04-05 (Legar Putra) dan A18-23 (Dewan 2) manakala bagi yang ingin mendapatkan novel 'My Honey, Hani', boleh singgah di booth C06-10 (Dewan 2). C11 booth PTS ya. Mungkin novel 'Remaja@PTS One 2009' tak dijual masa tu...hehe...


Insya-Allah aku akan berada di kedua-dua booth pada tarikh yang telah ditetapkan oleh kedua-dua penerbit. Sesi autograf 'Budak SMART' akan diadakan pada 26 Mac manakala sesi autograf 'My Honey Hani' pada 28 Mac.

Jadi, kita jumpa di sana ya!

2 ulasan:

MaY_LiN berkata...

alahai~
klu nak sign 2-2..
tapi g 1 tarikh leh x??

Ilmar Imia berkata...

Boleh tapi 26-28hb je :D