Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Selasa, 27 April 2010

Hujan fm

Lepak balik dari ofis semalam, sambung mengadap laptop untuk manuskrip kedua. Tinggal dua bab saja lagi. Bila tak ada idea untuk bab 9, so buat bab 10 dulu. Tapi penyakit malas semakin menguasai diri. Akhirnya, aku berbaring di katil sambil bertemankan lagu-lagu yang berkumandang di radio Era. Dina cutilah pulak dan diganti dengan Fia.

Bila pukul 10, rasa lagu-lagu tu dah mula bosan. So, aku tukar siaran X fm pulak. Lagu Hujan tengah ke udara. Layanlah. Lepas tu, lagu Hujan lagi. Lepas tu, lepas tu pun lagu Hujan. Rupa-rupanya radio tu tengah siarkan konsert Hujan. Oho, bagus betul layan Hujan tengah tak ada idea ni. Untung-untung boleh tarik mood untuk sambung buat manuskrip ke-2 memandangkan manuskrip kali ni ada kena-mengena dengan Hujan...hehe...

Dah lama tak dengar cerita pasal Hujan tapi apa yang aku tahu band dia orang masih bertahan dalam industri. Biar apa pun orang kata, aku tetap sokong Hujan dari mula-mula dia orang muncul dulu dengan lagu 'Ludah Amerika' kat my space dan sampai bila-bila. Bila dengar radio tu, mulalah nak mengimbas kenangan. Hehe...

2 ulasan:

Izanor berkata...

Oh, memalaskan diri ya? HEHE:P

Yeah, we love HUJAN! :D

Ilmar Imia berkata...

Yeah! :p