Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Khamis, 8 April 2010

Manuskrip Oh! Manuskrip

Sekarang ni aku tengah bertungkus-lumus menyudahkan manuskrip kedua bersama Astana Novella tapi bukan sambungan Budak SMART ya! Sambungannya baru siap dua bab...huhu... Jadi, kemungkinan besar sambungannya takkan terbit dalam tahun ni. Apa-apa pun, novel kedua ni tetap berkisahkan kehidupan pelajar sekolah menengah dan kali ni watak utamanya adalah seorang awek :)

Lepas cerita ni dah siap nanti, bolehlah aku fokus pada novel Fathi Ramli pula. Yalah, takkan satu novel aje kan? Mestilah ada yang kedua, ketiga, keempat dan seterusnya. Tapi cerita ni pun aku stuck tengah jalan sebab tak tahu macam mana nak temukan si hero dengan si heroin...hehe...

Dalam pada tu pula, baru aku teringat yang aku ada 'terhutang' satu manuskrip dengan sebuah syarikat penerbitan. Proposal dah approve tapi manuskrip penuh masih tertangguh. Alang-alang dah mula, kenalah habiskan kan? Okey, tak boleh malas-malas lagi! Macam nilah gayanya bila buat kerja tak ikut deadline. Lepas tu, sibuk baca novel orang lain aje...hehe...

Tiada ulasan: