Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Jumaat, 16 Disember 2011

Ulasan PR dalam Berita Harian :)

Alhamdulillah, novel "Pemuja Rahsia" diberi peluang untuk 'muncul' dalam ruangan Dunia Buku, bahagian Sastera, Berita Harian pada hari Jumaat yang indah ini. Klik di sini untuk baca ulasannya ya :)


4 bintang? Wah!


Sedikit petikan dalam novel "Pemuja Rahsia"...

“Woi, Azan! Apa kau cakap tadi? Kau cakap lagu Petir sampah?” marah Krisya Norsabrina. Sesedap mulut dia saja kata lagu Petir sampah. Lagu dengan sampah pun tak tahu nak beza ke?

“Kenapa? Kau ada masalah?” Azan Fitri menentang Krisya Norsabrina. Apa hal pula minah ni? Tiba-tiba saja nak marah. Petir tu abang dia ke?

“Lagi sekali aku dengar kau kutuk Petir, siap kau!” tegas Krisya Norsabrina.

“Suka hati akulah. Mulut aku. Kau sibuk kenapa?” balas Azan Fitri. Aku ada mulut. Suka hati akulah nak cakap apa pun.

“Mestilah aku sibuk sebab kau mengata Petir aku.”

“Kau ingat Petir tu bagus sangat ke?”

Baru ada nama sikit, dah berlagak bagus padahal tak adalah hebat mana pun. Muka pun tak semegah. Entah apalah yang peminat dia orang suka sangat.

“Memang mereka bagus pun. Hanya orang yang buta muzik macam kau saja yang tak pandai nak membezakan lagu dengan sampah. Kasihan… ada otak tapi tak pandai berfikir. Nama saja sedap tapi perangai macam setan,” Krisya Norsabrina sudah mula menunjukkan taringnya. Memang silaplah siapa yang mengutuk Petir di hadapannya.


*Novel ini boleh dibeli di Kinokuniya (KLCC) dan MPH

Tiada ulasan: