Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Isnin, 9 Julai 2012

Aina Masuk Asrama sudah masuk kedai!

Aina Masuk Asrama di booth Ana Muslim, Pesta Buku Selangor.

 
Buat sesiapa yang tidak berkesempatan menghadiri pesta buku, anda juga boleh mendapatkan novel Aina Masuk Asrama di kedai-kedai buku berhampiran dengan tempat anda. Baru semalam saya sempat menjenguk novel ini di kedai buku MPH, SACC Mall, Shah Alam alang-alang sudah datang ke Pesta Buku Selangor.


Aina Masuk Asrama di MPH, SACC Mall, Shah Alam


InsyaAllah, saya sedang berusaha menyiapkan manuskrip kedua untuk novel kanak-kanak sebegini. Kali ini proses menulis agak perlahan sedikit memandangkan saya semakin sibuk dengan kerja tetap yang juga memerlukan saya memerah idea dan menulis.

Tiada ulasan: