Jemput LIKE page ini :))

Pengerah Jemari

Tentang Aku

Foto saya
Suka menulis, dengar lagu, baca novel dan berangan.

Selasa, 10 Julai 2012

Cerpen "Dia Pasti Datang" dalam MW

Alhamdulillah, sebuah lagi cerpen saya tersiar dalam majalah Mingguan Wanita untuk keluaran 13-19 Julai ini. Sebuah cerpen yang mengisahkan tentang kebimbangan seorang wanita kerana masih belum bertemu jodoh walaupun sudah berusia hampir 30 tahun.




Ini kali kedua cerpen saya tersiar dalam majalah ini dan kali kedua Irma Hasmie menjadi penghias muka depannya. Kalau dulu cerpen saya tersiar ketika gambar pertunangan beliau, kini gambar perkahwinan beliau pula. Hehe~




Dalam banyak-banyak pekerjaan yang saya lakukan, kerjaya sebagai penulislah yang paling saya sayang. Justeru, saya memang tidak akan melepaskan 'jawatan' ini dan saya akan terus menulis walaupun mungkin saya tidak ada kerjaya tetap lagi nanti.

2 ulasan:

Tetamu Istimewa berkata...

Tahniah! Semoga terus menulis.

Ilmar Imia berkata...

Terima kasih :)